Badania rynku fmcg

Badania rynku fmcg

Jak powinny wyglądać badania rynku fmcg lub handlu? Po co w ogóle się je robi? Dziś próbujemy odpowiedzieć na te pytania i inne związane z tematyką. Zapraszamy!

Badania rynku fmcg to przede wszystkim okazja do doskonałego poznania rynku, na jakim chcemy sprzedawać. W takim biznesie to prawie mus. Jest to bowiem rynek bardzo zmienny. Dlatego badania są tak ważne – jest to po prostu zewnętrzna obserwacja, która obiektywnie widzi jak wygląda sytuacja na rynku i potrafi ją bezstronnie ocenić. To bezcenna pomoc.

Jakie są przykładowe badania rynku fmcg i handlu?

Są to przede wszystkim badania produktowe, ale także jeszcze przed wprowadzeniem ich na rynek – badanie konceptu. Dzięki temu jesteś w stanie przewidzieć, czy Twój produkt / usługa znajdzie popyt. Dodatkowo, istnieją badania marek, które pomagają w wprowadzaniu nowych firm na rynek, badają konkurencję, komunikację z potencjalnym i obecnym Klientem (logotyp, reklamy, sposób wypowiedzi w SM …) i inne. Poza tym, bada się także klientów – ich postawy, cele, zachowania, motywacje.Badania mogą też obejmować podstawy UX – czyli całości doświadczenia użytkownika z Państwa produktem. I wiele innych rodzajów badań.

Warto znaleźć firmę, która zrobi to wszystko, a co najważniejsze – zrobi to dobrze. Przykładem może być firma PMR Consulting & Reserch, którzy doświadczenia w z badaniami rynku fmcg i handlu zbierają od wielu lat. Dobrze wybrać firmę z wiedzą i faktycznym zapleczem praktycznym, aby być w pełni zadowolonym z ich usług.


Ocena: 5/5 (1 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 3 (ostatnio: 23.01.2018 20:20:58)
  • yahoo: 3 (ostatnio: 26.01.2018 10:32:36)

Podlinkuj wpis: