Szkolenia pozyskiwanie nowych klientów

Ten kurs napisaliśmy po to, aby nauczyć przedstawicieli handlowych metod a także sposobów prospectingowych, czyli wyszukiwania i pozyskiwania nowych konsumentów. Co należy zrobić aby Twoja firma konsekwentnie budowała portfolio nowych klientów? Jakie są potrzebne kompetencje, aby Twoi pracownicy skutecznie docierali do właściwychkonsumentów, nie marnując czasu na nieodpowiednie oferty? My to już wiemy, a Ty? Wykonanie założeń sprzedażowych wymaga od działu handlowego stałego rozwijania bazy nowych nabywców. Zdobycie nowego partnera biznesowego, to spory wydatek dla spółki, ważne więc aby pieniądze zainwestowane w jego zdobycie nie szły na próżno!

Po kursie sprzedawcy będą potrafili:

  • Korzystać z różnych metod pozyskiwaniapartnerów biznesowych,
  • Trafić do zamierzonego odbiorcy produktów i usług,
  • Rozpoznać oczekiwania odbiorcy produktów i usług,
  • Przygotować propozycję dedykowaną dla odbiorcy produktów i usług,
  • Rozmawiać z odbiorcą stosując taktyki handlowe,
  • Zdobyć silną pozycję w rozmowach,sprzedażowych
  • Rozpoznać taktyki negocjacyjne stosowane przez kupców.